Prima Pagina

Test viteza

Parametri Calitate

Indicatori Calitate

 

se adreseaza utilizatorului obisnuit de internet, care doreste un plus de confort in vizualizarea paginilor web (browsing) si in download-ul fisierelor de mica dimensiune (poze, muzica, referate, chat).

Indicatori privind Calitatea Serviciilor Furnizate
In conformitare cu Decizia nr. 1201/2011 a Autoritatii Nationale de Comunicatii, furnizorii de servicii de telecomunicatii sunt obligati sa masoare si sa publice o serie de indicatori privind calitatea si parametrii serviciilor furnizate catre clientii finali.
In tabelul de mai jos DATA ZYX pune la dispozitia clientilor interesati valorile masurate ale acestor parametri pentru perioadele indicate, anul 2012, anul 2013, anul 2014 si anul 2015

1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului

01.01 - 31.03.2012

01.04 - 30.06.2012

01.07 - 30.09.2012

01.10 - 31.12.2012

01.01 - 31.03.2013

01.04 - 30.06.2013

01.07 - 30.09.2013

01.10 - 31.12.2013

a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

       
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

3 zile

       
c. Cereri de activare a serviciului de Internet solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

       
2. Termenul de remediere a deranjamentelor                 
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

       
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide

52 ore

48 ore

76 ore

76 ore

52 ore

48 ore

48 ore

52 ore

       
c. Deranjamente reclamate remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

       

       
3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final        
a. Frecventa reclamatiilor utilizatorilor finali

0,0122

0,0224

0,0116

0,0124

0,0324

0,0234

0,0364

0,043

       

       
4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente        
a. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente

0,0226

0,0311

0,0295

0,0211

0,0321

0,0351

0,0191

0,0243

       

       
5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii        
a. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii

0

0

0

0

0

0

0

0

       

       
6. Termenul de solutionare a reclamatiilor

       
a. Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

48 ore

       
b. Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii

100 ore

150 ore

180 ore

110 ore

130 ore

100 ore

100 ore

110 ore

       
c. Reclamatii remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorii finali

99,75%

98,82%

79,68%

89,68%

82,68%

85,68%

91,18%

75,64%

 
 

Prima Pagina

Servicii

Cum ma abonez?

Contact

© copyright by orsovanet.ro - DATA ZYX SRL 2008       Drobeta Turnu Severin, Romania           
         Designed by ipage.ro